- Goście przebywający w domkach letniskowych proszeni są o przestrzeganie zasad bezpiecznego i kulturalnego wypoczynku.
- Rezerwacji dokonuje się poprzez wpłatę zaliczki. Kwota zaliczki jest zależna od długości pobytu klienta. Zgłoszenie powinno obejmować w tytule przelewu imię i nazwisko klienta, numer siedliska, termin pobytu oraz ilość osób korzystających z obiektu.
- Nie przyjmujemy rezerwacji na rzecz osób niepełnoletnich.
- Wszelkie uwagi, usterki prosimy zgłaszać na bieżąco pod nr telefonu 501210166.
- Doba hotelowa trwa od godz. 14:00w dniu przyjazdu do godz. 10:00 dnia następnego.
- Pozostałą część opłaty za pobyt należy uiścić w dniu przyjazdu (w rozliczeniu uwzględniana jest wpłata zadatku). Nie przyjmujemy kart płatniczych.
- Rezygnacja z części pobytu, późniejszy przyjazd oraz wcześniejsze opuszczenie domków, spowodowane nie z winy właściciela ośrodka, nie uprawnia do zwrotu wpłaconych należności za pobyt. Całkowita rezygnacja z pobytu nie uprawnia do zwrotu wpłaconego zadatku.
- Wpłata zadatku jest równoznaczna z akceptacją warunków rezerwacji i regulaminu.
- Do korzystania z domków letniskowych uprawione są tylko osoby zakwaterowane. Przy meldunku należy okazać dokument tożsamości ze zdjęciem.
- Wczasowicze przebywający na terenie ośrodka ubezpieczeni są we własnym zakresie.
- Goście nie mogą przekazywać domku osobom trzecim, nawet jeśli nie upłynął okres za który uiścił należną za pobyt opłatę.
- Odbiór i zdanie domku odbywa się zawsze w towarzystwie Właściciela lub osoby przez niego upoważnionej. Prosimy o wcześniejsze zgłaszanie właścicielowi godziny wyjazdu, w celu umożliwienia sprawnego odbioru domku.
- Każdy z gości jest zobowiązany do uważnego obchodzenia się z wyposażeniem domków. O powstałych szkodach należy niezwłocznie zawiadomić właściciela . Za powstałą z winy gości szkodę lub braki w wyposażeniu domku, goście ponoszą pełną odpowiedzialność materialną. Prosimy o sprawdzenie stanu wyposażenia domku z listą wyposażenia znajdującą się w każdym domku, w przypadku stwierdzenia ewentualnych różnic należy ten fakt zgłosić w ciągu pierwszej godziny pobytu.
- Wszelkie usterki sprzętu oraz mienia wynikłe z użytkowania prosimy zgłaszać niezwłocznie właścicielowi ośrodka.
- Zabrania się samodzielnych napraw, modernizacji sprzętu będącego na wyposażeniu domków.
- W związku z ponoszeniem przez Rodziców odpowiedzialności za bezpieczeństwo i za wszelkie skutki działań swoich dzieci, właściciel obiektu zwraca się z prośbą o wzmożoną opiekę nad nimi. Za bezpieczeństwo dzieci przebywających na placu zabaw odpowiedzialność ponoszą opiekunowie. Korzystanie z placu zabaw tylko dla dzieci pod opieką osoby dorosłej na własną odpowiedzialność.
- Na terenie ośrodka obowiązuje cisza nocna w godzinach 22:00 – 7:00. Korzystający z usług ośrodka nie mogą zakłócać wypoczynku innym wczasowiczom.
- W przypadku zakłócania porządku i nie przestrzegania regulaminu na terenie ośrodka jego właściciela ma prawo zażądać jego opuszczenia bez zwrotu opłaty.
- Właściciel ośrodka nie ponosi odpowiedzialności materialnej za rzeczy należące do gości pozostawione w domku lub na terenie ośrodka, jak również nie ponosi odpowiedzialności prawnej jak i materialnej za szkody lub kradzież samochodów pozostawionych na parkingu ośrodka (parking niestrzeżony).
- Prosimy o zachowanie należytej staranności związanej z zamykaniem okien i drzwi w momencie opuszczania domku oraz gaszenia światła w pomieszczeniach jak i na zewnątrz.
- W domkach obowiązuje całkowity zakaz palenia papierosów i używania otwartego ognia.
- Akceptujemy zwierzęta, pod warunkiem że są one przyjazne dla otoczenia i nie sprawiają problemów, Właściciel pupila zobowiązuje się do sprzątania po zwierzęciu.
- Przed wyjazdem należy posprzątać domek ( pozmywać naczynia, zdjąć poszwy z kołder i poduszek ), teren wokół oraz wyrzucić nie czystości do pojemników na śmieci, wymyć i opróżnić grilla.
- Obowiązuje segregacja śmieci.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie zastosowanie mają odpowiednio przepisy Kodeksu Cywilnego oraz Ustawy o usługach turystycznych.
